{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.692 visninger | Oprettet:

Udbetaling af forsikringspenge. {{forumTopicSubject}}

Hej bg.
Kan I hjælpe mig?
En lastbil valgte at total skade min bil jule aftens dag. Modparten har taget skylden og politiet har også vurderet at skylden ligger ved modparten. Der er ikke så meget at rafle om.

Men hvor lang tid tager det ca. før jeg kan købe ny bil, hvor lang til tager det før jeg får forsikringspengene udbetalt?

På forhånd tak. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udbetaling af forsikringspenge.
  • #1   27. dec 2012 spørg forsikringen,bilen skal først takseres

• #2   27. dec 2012 1 måneds tid til halvanden de har sku ikke travlt med at skulle af med pengene

• #3   27. dec 2012 Kommer an på hvilket selvskab det er!

Da en idiot pløjede mig ned på scooter, og modparten fik skylden, fik jeg pengene den 5 dage efter. Det var ved Tryg

• #4   27. dec 2012 Det du kan gøre selv, er at kontakte forsikringsselskabet og bede om tlf. nr. til taksator, ringe til ham og aftale hvornår han kommer ud,

Du skal bare ikke lyde totalt desperat - Du skal regne med at forsikringsselskabet er en forretning ligesom alt muligt andet og taksator er "købmand" på selskabets vegne, så jo mindre han/de kan slippe for at betale, desto bedre og er han lidt erfaren og en smule kynisk, så ved han også at jo mere desperat du er, desto mindre kan han måske slippe for at betale. Ved godt det lyder lidt sygt, men sådan er verden - Er selv uddannet Finansøkonom indenfor forsikringsbranchen, så ved hvad jeg taler om, desværre smiley

• #5   27. dec 2012 som Rune siger ! de fleste bil firmaer har ferie
    til midt i næste uge, ud fra egen erfaring
    tog det hos mig 1 uge, fra bilen var takseret til pengene
    stod på min konto.

Kommentér på:
Udbetaling af forsikringspenge.

Annonce